26.12.12

IZINKAN AKU MENYAYANGIMU SEBELUM AKU PERGI

semalam pegi jumpa doktor, doktor sahkan yang aku ada mengidap peparu berair, dah stage tiga. tapi serius aku wat dek je takde apa yang aku takut, benda yang aku takut adalah aku x sempat nak bagi kau kasih sayang, itu sebab aku nak jumpa kau sangat time kat syurga. boleh tak kau janji dengan aku kita sama-sama jadi muslim yang baik yang patuh pada agama so senang kita sama-sama masuk syurga berkasih sayang beradu sama-sama sebab kat dunia macam dah tak sempat.

11 comments:

  1. Setiap ujian itu, ada hikmahnya. Innallahama'assobirin. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau baik..aku teringin nk ada kawan yg baik yg sering menenangkan aku tika duka..terima kasih kawan maya aku..

      Delete
  2. Semoga sembuh dan kembali sihat, insyaAllah.

    ReplyDelete
  3. Tabahnya kau. Tenang dan kau masih mampu berfikir dengan rasional. Jelas pegangan agama dan keimanan kau tebal di dada.
    Gill doakan yang terbaik untuk kau ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa kata hati aku seolah aku sudah kenal kau lama..
      siapa kau wahai Gill?

      Delete
  4. ya Allah..
    moga Allah sentiasa permudahkan urusan awak...:(
    moga terus kuat ya...

    ReplyDelete
  5. Aku baru pertama kali di sini.Aku doakan semoga cepat sembuh dan diberi kesihatan yg baik dari Allah.

    ReplyDelete
  6. hurmmm... aku tak tahu nak taip apa, tapi aku cuma boleh kata gini '...bila dah gini mcm byk benda sebenarnya yang aku teetiba fikir nak buat... dah memang mcm tak sempat...' so... semoga DIA permudahkan segalanya untuk kau... disayangi dan menyayangi untuk menjadi hambaNYA.

    ps: aku tak tahu nak komen apa ni... mcm tak kena, tapi entry kau dah buat aku fikir itu ini... sabar ya...

    [pisang kaki]

    ReplyDelete
  7. bertahan ..sentiasa yakin dgn Nya....mohon lah kepada Nya...Dia takkan uji hamba Nya jika hamba Nya tidak mampu menghadapi ujian itu...moga kau sentiasa tabah....cepat sembuh ya ,

    ReplyDelete
  8. terima kasih semua, terharu..bagus jika teman-teman maya aku ini aku jumpa di alam realiti..pastikan tenang hidupku

    ReplyDelete
  9. aku doakan kau cepat sembuh k...jage kesihatan.....

    sebak baca entry kau

    ReplyDelete