24.12.12

ALLAH MAHA PEMBERI RASA

ya Allah ya tuhanku,
betapa aku terharu dengan nikmatmu
nikmat kasih sayang yang kau beri antara kami
aku berdoa pada mu
aku bermohon pada mu
dan tatkala aku menulis rangkap dalam ruangan ku
tentang dirinya, pesanan ringkas telah kuterima
dari dia..
Kau memang maha pemberi rasa
kau dekatkan hati yang jauh
kau berikan perasaan rindu pada kami
dan kau anugerahkan insan yang sayangkan aku
aku gembira dengan petanda ini
kau berkatilah perhubungan ini
sesungguhnya dia lah insan yang aku mahu temui disyurgaMu


1 comment:

  1. Amin Ya Rabbal 'Alamin.
    Allah Maha Berkuasa dan Penyayang.
    Setiap perkara diciptakan-Nya sebaik dan sesempurna mungkin.

    Baik dari segi kehidupan di mana salah satunya merangkumi rasa kasih antara 2 insan.

    Semoga segalanya dipermudahkan untuk kau dan baik2 sahaja.

    :)

    ReplyDelete