13.1.13

THANK YOU FOR TREATING ME LIKE A SHIT


In this life I’d never love deeper + hardly into someone that I didn’t know who you are, where you come from etc etc etc. but when I fall in love, and I took care of you like menatang minyak yg penuh and you never appreciate it, it feel like you get your body into the tapak pelupusan sampah, berendam dalam timbunan sampah sampai bau shit fuckin dick badan kau semua..setan!!. It just an analogy that show betapa uselessnya kau bagi kasih sayang kat orang yang tak tahu menghargai. Aku dah tawar hati giler nak mampus dengan kau tapi entah setan apa yang bisik kat aku suruh sayang kau lagi, and I try to move on. forget the memory with you, and I can’t. Rasa nak ganti otak dengan otak monyet jer biar lupa segala..geram tau tak!!! Sampai aku pernah berjanji pada diri yang aku tak kisah kau layan aku macam mana pun janji aku nak sayang kau sampai aku mati. Tapi tak boleh aku bukan robot yang di’setting’kan fungsinya untuk sayang kau tanpa aku rasa tak sakit hati bila aku tak dapat sayang dari kau. Kau memang nak tunggu aku mampos baru kau nak rasa sayang kan..tunggu lah masa tu wahai sayangku.. tak lama je lagi. Doakan tau!!

2 comments:

  1. lek r bro.... jgn r sb dye lu nk pegi cm 2 je..... lu kne pk fmly lu.... mgkin dye akn senyum ble lu pegi....tp lu pk x fmly lu???? fmly lu akn senyum juga ke????

    be strog for ur fmly not for tht human =)

    ReplyDelete
  2. Awak. :)
    Gill pernah lalui rasa macam tu.

    Dan Gill tahu awak rasa bertambah tertekan disebabkan perkara lain juga.
    Ini yang terjadi bila cinta kita terhadap manusia melebihi cinta terhadap Tuhan yang Maha Esa.

    Gill harap awak baik2 sahaja ya?
    Senyumlah ya :)

    ReplyDelete