22.8.12

SOMETIMES WE NEED TO BE MEAN

bila setiap apa yang bukan diri kita, kita lakukan memang terasa macam rasa sangat bersalah. tapi kalau dengan cara itu dapat buka mata kau, aku sanggup buat walaupun memang aku tahu sangat kejam untuk kau hadapi semua tindakan aku ni. aku dah bagi, aku dah cuba, aku dah buat macam-macam untuk kembali seperti dulu tapi keputusannya macam tu jugak, di akhir garisan aku dan kau tetap bertengkar. jadi tak payah cuba nak faham aku sekarang, sedangkan selama ni puas aku terangkan siapa aku, aku cakap banyak, kau cakap aku mengungkit, jadi jika sekarang baru kau rasa nak dengar segala keterangan dari aku apa yang aku rasa, agak dah terlambat, aku dah tak berminat nak bercerita, sebab aku tahu apa yang akan berlaku jika aku bercerita panjang perihal ketidakpuasan hati aku pada kau. bukankah diam lebih baik, dan jika dengan cara ini, masing-masing lebih bahagia, kenapa tidak kita teruskan. kau nak kembali sperti dulu kan? tahu tak aku dah lama nak kembali seperti dulu, tapi masa aku nak kembali seperti dulu kau salah anggap..sekarang aku dah tak berminat nak kembali seperti dulu wahai kesayanganku. mungkin aku memerlukan masa, beri aku masa. atau pun bak kata kau, memang dah tak boleh agaknya kita seperti dulu. jadi terima la hakikat. aku tak cakap..kau yang cakap. kelakar.

1 comment:

  1. i did something similar to someone before..
    kami dah kembali okey alhamdulillah, tapi membaca entry ni membuatkan aku rasa nak minta maaf banyak2 kat dia sekali lagi >_<

    ReplyDelete